Skula!

Hallojsan, sitter i skolan med svenska, trevligt trevligt. 
Ska skriva en insändare om ett ämne som ligger väldigt nära mitt hjärta <3
Idag blir det cirkus och låtskrivande och så sover Bambi över! 
Hur ska vi komma upp i morgon bitti O.o
Aja

Glasögon -.-
(Ser ut som ett troll) 
Det var även en kommentar där man ville se hur jag såg ut med kläder jag kunde ha när jag var 'större'



Min Green Day Tröja jag köpte på kalmar marknad (bilderna är 2 år gamla) 
 
Samma tröja nu! 
Den sitter ganska mycket bättre nu än vad den gjorde för 2 år sedan XP 

Ha det gott
(med mycket kaka) 



2013-01-23 | 08:53:53 | Loosing weight | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda

Du är lika söt och fin som alltid! <33

Svar: Blargh! Du kan vara söt Matilda!!!! <3<3<3
Sansann

2013-01-23 // 08:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback