Total bloggtorka.

Ja förlåt..det har verkligen varit total bloggtorka vilket jag beklagar. 
Sommarlovet har bara flugit förbi och nu är den nästan slut. 
 
 
Ja förändringar har det blivit i alla fall....mitt hår är färgat.
Jag har alltid varit den där bruden med galna färger på håret det tror jag många läsare redan vet men för er som kanske är nya kommer ett litet smakprov: 
 
 
 
 
 
och nu då.....vad har jag gjort med håret? 
 
det är brunt! 
Jag tror att det är den största utmaningen jag gett mig själv, jag som alltid tar ut svängarna, färgar håret galet, piercar mig och klär mig i skumma kläder. 

Tjejen har färgat håret brunt, ställt in piercingtiden och lagt platåkängorna på hyllan. 
Jag har verkligen hittat mig själv och därmed, så som jag tror det, inte samma behov av att hävda mig själv. 
Jag är lycklig i den lilla nördkroppen jag har. 

Klart att allt galna finns kvar men nu är det något jag visar på sättet jag är inte nödvändigtvis sättet jag ser ut. 
 
Vad mer? 
17 år gammal är man nu, bakade enorma och megamumsiga kakor och på Måndag åker jag till Öland för att gå på Ölands Djurpark med Alexandra min älskade vän. 

 
Ska verkligen bli super och på Tisdag blir det bio (Dumma mig två) med Filip, vi firar en månadsdag så, och vi ska vara ifrån varandra ända tills dess :S 
Kan väl inte säga att jag är överdrivet pepp på det men jag får tid att gå till gymmet i alla fall :D 
Men det var nog det jag hade att tillföra denna afton. 
Sov gott, dröm sött. 
 
 
 

2013-08-01 | 22:18:35 | Life updates | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback