MOTD & OOTD

 Dagen kommer bli ganska slapp. 
Ska till H&M med mamma min för att kolla på en underbar väska som kanske kan funka till skolan samt att jag tänkte göra något jag inte gjort på länge. 
 
 
Outfit of the day! 
(Ja jag vet att mina naglar ser ut som PISS men men...jag har skärsår runt på fingrarna för att jag har skurit mig på papper när jag pysslat) 

Har enkla, väldigt basic kläder 
Shorts- New Yorker
Tröja - H&M
Leggings - random
 
 
(inser att jag glömde lägga upp bild på läppstiftet jag senare valde att lägga till, det är Stargazers i nummer 135) 
 
Oh well. Så jag körde KLASSY med lite enkla upppiffningar så som det tupperade håret, läppstiftet och röda naglar ^^
 

2013-08-15 | 13:12:34 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback