teaser på bambis header


Har ju gjort en header åt min bästa vän Bambi. 


Detta är hur den ser ut ;) 
Jag håller alla tummar för att hon gillar den, men mamma tyckte den var fin :D 
Hon är ju min allra bästa vän så jag har letat igenom alla bilder jag hittat på henne för att hitta de bästa och vackraste, samt tagit hennes önskemål till hjärtat, så nu håller jag allt jag har. 

♥För i morgon får hon se den, önska mig lycka till!  ♥


2013-04-14 | 23:50:59 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bambi

Det var underbar!!! Älskar dig som fucking stryk <3<3

Svar: Älskar dig som Nalle Puh älskar håning <3 <3

Jag älskar dig mer än rosa elefanter!!!!
Samsam

2013-04-15 // 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback