Stressiga stressfan!



Livet ser inte alltför ljust ut just nu.
Är stressad över ett projekt som inträffar om 11 dagar, är stressad över prov i morgon, är stressad över nationella tal nästa torsdag, 8 dagar. 
Är stressad över alla rutiner jag måste få in, är stressad över kattens skull. 
Så mycket stress! 
Den som har ett chill pill får gärna ge det till mig så jag kan chilla lite. 
 
Ska i alla fall iväg på cirkusen snart vilket ska bli underbart, sedan sover Annie här vilket gör att jag vill sjunga ut i högan sky. Träffar även massa awesome folk på träningen så jag kommer förhoppningsvis att vara riktigt avslappnad när kvällen kommer till ett slut...man kan ju alltid hoppas i alla fall. 
Stjäl bilder på mig och Alex ifrån Bambi tihihihihhi :3 I'm evil bitches! 
Men nu ska jag kila! 




2013-04-10 | 17:46:39 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback