Man tackar bugar bockar och niger.


Sitter på naturkunsapen och ska snart börja plugga, kollade just på mitt schema. 

De 2 närmaste månaderna, dock har jag 2 lovdagar direkt efter varadra vilket är helskönt!!! 
Igår på våran etsetkurs såg vi en teater som hette Clyde och Bonnie så detta var våran klass innan vi fick samtala med skådespelarna. 


Jaa esteter vill inte riktigt sitta still så vissa bilder blev suddiga. 
På vägen till Cirkusen går jag förbi en vacker antikvitetsaffär och hittade en möbel jag behöver i mitt liv! 


Titta så fin! Jag vill verkligen köpa den men jag sprar ju pengar till London!!! 
Och London går före allt :D 

Men det var det, nu ska jag diskutera lågt PH-värde i våra sjöar! 

2013-04-11 | 10:25:53 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback