DU ÄR EN HATER!


Om det är något jag hatar är det när videos laddar...det tar ju en och en halv eviget! 
Men i alla fall....hittade massor utav awesome bilder när telefonen laddade ^^


Jo jag känner också att jag måste dela en sak med hur vårat sammhälle är. 
LET'S BREAK IT DOWN! 
Jag gillar varken Justin Beiber eller One Direction. PUNKT! 
DETTA BETYDER INTE ATT JAG HATAR DEM SOM PERSON JAG OGILLAR BARA DERAS MUSIK!!!! 
 
Okej...does that make sense, men tydligen är jag då en hater och är avundsjuka på dem? 
Avundsjuka på vadå? 
Att de inte har bröst utan penisar istället? 
knappast!! 
Jag gillar viss typ utav musik, det gör vi alla och ingen utav deras musik är något jag tycker om att lyssna på, jag hatar dem inte, jag tycker bara inte om den musiken de gör! 
KAN ALLA JÄVLA IDIOTER SOM FÖRVÄXLAR ATT HATA PERSONER OCH ATT INTE ATTRAHERAS UTAV DERAS SKAPELSER LÄRA SIG DET NU! 

Tack! 
Det var nämligen så att jag överhörde 2 unga flickors konversation idag där de bestämt pratade om hur en utav deras klasskamrater älskade YOHIO men hade sagt att hon inte gillade Justin Beiber's låt girlfriend, tydligen var denna tredje flicka mycket avundsjuk på herr Beiber. 
Undervisning...avslutad!

En kompis till mig frågade ifall jag alltid ser ut som att jag ska yxmörda en i nästa sekund på bilder, svaret är...jaa.

2013-04-11 | 18:38:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback