en helt vanlig dag


Har det varit idag! Mysigt och trevligt i höstens kyla, var på stan med mamma och mormor, skaffade ny telefon (iPhone 4S) skaffade ny tröja och nu har jag bakat brownies och mamma lagar mat! 
Vet ni vad jag märker? Jag börjar få svårt att skriva på svenska, fingrarna söker sig automatiskt till engelska stavningar...haha :P 
Så vad mer? 
började filma en video men det blev inget bra :( 
Jag blir så sjuk missnöjd med vad jag skapar videomässigt, har jobbat vidare idag och även börjat skissa på en ny design! 
OooOOooooOOO, spännande spännande! 
Blir nog den mest välarbetade jag någonsin skapat! 
Snackade med mamma och en tredje piercing, kanske kanske kanske! 
Resten av dagen spenderades med att dagdrömma och hänga på youtube, haha känner att mitt sociala liv förfaller här hemma (inte riktigt men) 
Dock är jag väldigt social i skolan, har faktiskt vänner där!! :O 

Nej nu ska jag återgå till skissandet på designen och låtskrivandet! 
Ha en fortsatt trevlig lördag :D 

2012-09-29 | 18:48:53 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback