Så många försök senare

Jag har fösökt allt, video, inlägg och inget alls men jag måste få skriva av mig. 
Det är väl det jag gör bäst, skriver, då kan jag uttrycka mig fullt. 
Jag har känslor för en kille! 

Jag har vågat bjuda ut denna killen, jag vet inte ifall han fattade att ajg gjorde det men jag hoppas det! 
Han har sagt ja och jag är livrädd, livrädd för allt, mest för att jag antagligen för konstig för någon! 


Men denna killen, det var jättelänge sedan jag kände såhär...för någon.
Jag träffade honom i fredags och vi snackade, visst det var på ett, för en normal person väldigt udda sätt, och jag kände mig så varm och glad att bara få prata med honom.
Så har jag inte känt på så väldigt länge.
Och sedan så har vi ju det där härligt problemet....mig själv, dåligt självfötroende, nörd jag menar...jag är en sån nörd...
Lite tänker jag att jag är den typen av tjej som tycker en underbar fredag kväll är att sitta I soffan och spela super mario galaxy, eller baka eller spela rollspel...
Är nog en ganska...töntig sak när man tänker på det.

Men jag hoppas att han känner likadant, för jag tänker på honom, mycket och jag gillar honom verkligen.
Hoppas också att han vet att det är han, och om han gör det att han inte hatar mig. 



2012-10-21 | 20:11:17 | Lär känna mig? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda

Att bara bjuda ut någon är starkt. Det är också tufft att lajva och sådana saker. Mohhahaha! Du är en tuff sak. ^^

Svar: Tack Matilda, du är jättesnäll :3
Sansann

2012-10-21 // 23:49:01
» u know it;))

Förstår exakt!! fast med en annan historia:3<3

Svar: Vad kul att andra känner igen sig I vad jag skriver om <3 :3
Sansann

2012-10-22 // 02:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback