Rädsla

Jag är ganska rädd,
Tja för mycket, just nu för att eventuellt byta program, jag menar personerna på IB är ju assnälla men jag kan inte hjälpa att känna mig besviken på programmet, utbildningen i sig, och ska jag då spendera 2 timmar på tåg till en utbildning jag är besviken på? 
Hur bra blir det egentligen? 

samtidigt så gillar jag ju människorna där, jag vet inte, ibland är jag säker till max på vad jag vill men sen 2 timmar senare håller jag på att börja gråta för att jag inte vet längre. 

Jag menar livet handlar ju om val...men fan detta är nog det svåraste valet jag gjort på länge...vad fan ska jag göra? 


2012-10-03 | 21:15:06 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback