Jobbigheter och pysselidéer.

Hejsan.
Tänkte börja med att ta det jobbiga vilket är (som de flesta gångrer med mig) kärlek. 
Jag hatar när jag börjar gilla någon, det räcker med det. 
Men också när någon tar mitt hjärta, igår mådde jag skit, sket I att lajva och satt bara hemma. Orkade verkligen inte träffa folk över huvud taget. 
Hade dock en härlig eftermiddag med Bambi och Annie på stan :D 
Men när jag blir kär...och jag vet att den andre inte är kär i mig...då börjar jag undra ifall jag skulle försöka undvika kärlek, eller sluta tro på det helt. 
Leva i böcker? (det lät det :3 )

Jo och pyssel....jag har hittat en jättebra stav som jag ska göra om och sätta en kula på så det blir som en trollstav!!! 
Exalterad till max!! 

2012-11-17 | 14:38:59 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback