JAG DÖR!

Annie mitt under....
Okej vilken random början. Annie är en klasskompis (BTW) och idag (för hon är sååååååå underbar) visade hon mig....oh gud jag kan inte ens!!!! 

Han kan sjunga, han kommer från Sundsvall och han.....JAG MENAR KOLLA PÅ HONOM! SÅ SNYGG! *DÖR* 
Kan inte Yohio bara...bo i min garderob? 
Snälla...........eller var det creepy? 
Antagligen....
Jaja....
Har I alla fall Alex! Skrev faktiskt upp honom på min önskelista.... nummer 1. ALEX GASKARTH! 
Och tänk att jag sett denna underbara man som stal mitt hjärta i Augusti....ALEX!!!!! 
Men nu ska jag sluta svamla om Britter och Svenskar....även om jag kunde hålla på i timmar :P 
Ha det bra! 
Och fortsätt vara awesome! 

2012-11-20 | 23:32:12 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback