Gråter....??

Jag sökte på youtube och hittade klipp ifrån Konserten i Belin...jag började gråta! 
Mina 2 favoritband spelade! 
Jag highfivade Jack Barakat och det var den bästa dagen i mitt liv. 

 
 


Jag menar...jag stod där...jag var där! I marshpiten (ATL grej) och var där...och hörde dem och....såg dem! 

Och sen kom....



Om ni bara visste hur mycket jag längtar tillbaka för att inte nämna hur mycket jag längtar till Juni nästa år då jag får se både All Time Low och Green Day igen! 

2012-11-25 | 11:22:21 | Green Day | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda

Ååh! Himla fint och vackert skrivet. Fick rysningar.. Kjamis! <3

Svar: Tack <3333Det är så och sedan är jag ganska smått överkänslig när det kommer till musik O.o :3
Fixxade klart det sista på headern idag också :3
Sansann

2012-11-25 // 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback