Djävulsdyrkare?

Sitter på rummet och njuter av Bring me the horizon....med bara mormor och Felicia hemma! 

För de av er som inte än är bekanta med detta fantastiska band skall jag upplysa er! 

 
Men sedan är det ju det faktumet att mormor antagligen tror jag sitter här och utöver någon ritual för....djävulen...
Aja då får väl hon tro det! 
Jag vet vad jag gör, jag har gjort en helt ny header, jag vet att allt inte är perfekt än men jag jobbar på det...OKEJ? 
Och sedan så rollspelar jag! 

No satan...not at all! 
 
det hände även något mindre roligt idag...
Mormor, gullig som hon ändå är skulle göra pankakor men jag mådde så illa av lukten att jag avstod. 
 
Får väl typ...äta digestivekex annars :P 




2012-11-25 | 13:34:05 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback