UPPFÖR ER PÅ BION!

Okej jag måste få detta sagt!
Jag är en människa som älskar att gå på bio jag var där för 2 veckor sedan och jag var där igår men UPPFÖR ER!
  1. Det är helt coolt att snacka under reklamen, jag gör det men när filmen börjar HÅLL KÄFT! Snälla, sitt inte och fnissa och skratta åt skämtet kompisen drog för 10 minuter sedan, detta sabbar otroligt mycket!
  2. Popcorn,choklad, lösgodis HELT UNDERBART <3<3 Men CHIPS,OSTBÅGAR etc etc...NEJ...bara NEJ. Igår var jag och Ida på Avengers ju och någon JÄVEL hade en påse ostbågar berdvid MIG...och var helt....
Haha så ifall du följer dessa 2 ENKLA regler kommer jag älska att gå på bio med dig annars...förflytta dig frammåt och avlid!
_______________________
Ida var så gullig och tog en bild innan bion <3
Hade väskan full med Popcorn och choklad, för de av er som undrar så JA, jag kramade Idas hand väldigt hårt i varje scen som innehöll Loki.
Ha det bra nu!

2012-05-18 | 14:18:46 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jasmin - The dream of being famous!

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Så ta en titt på världens COOLASTE blogg!!

Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer att gilla den det är mig vi snackar om! ;)

2012-05-19 // 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback