Måste blogga av mig!

Idag är mina känslor ett rent inferno!
Jag är arg och ledsen, jag är glad och känner mig ensam fast på ett bra sätt tror jag... O____o
Låter musik dunka högt medans jag stänger dörren för att samla tankarna lite...
Idag skulle ha varit en av de bästa dagarna i mitt liv...
Jag hade gått till final i lilla meldifestivalen men på grund av att SVT inte kunde bestämma sig vilka regler som gäller är jag nu diskad...FUCK!
Idag går pressen ut med vilka som gått vidare...och det är FAN klart att jag är ledsen när jag vet att MITT namn skulle ha ropats upp :( :( :(
så nu tror jag inte jag bloggar mer idag...:(

2012-05-05 | 09:46:19 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback