KNEEL!

Taggar inför en härlig dag, först hansa city med familjen och sedan BIO med VÄRLDENS BÄSTA "lillasyrra"
Och NEJ Ida är inte min biologiska lillasyster men vi är så nära vänner att hon har adopterat mig haha, så jag ska på Avengers med henne idag, jag går för andra gånger och hon för första gången!
Känner mig grymt taggad!
---------
Har förresten något roligt att visa upp som jag köpte i Göteborg förra helgen.
l
l
l
V
MARVEL PLUSHIE THOR!!!
Som jag tror ni vet...vid detta laget ÄLSKAR jag Loki men de sålde inte Marvel Villians så hand brorsa duger helt underbart, han sitter vid min säng hela dagarna <3<3
Älskar den så mycket, regel nummer 1, du släpper in Murmeldjuret Sansann i Si-Fi bokhandlen på egen risk!
Oh jag ska få se mer Tom Hiddleston/Loki idag, Ida kommer inte han något blodflöde i sina händer efter filmen haha!
Synes och höres sedan!

2012-05-17 | 11:06:35 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Paula - mode, tips & webbdesign

jättefin blogg! Allt bra med dig ? :)

2012-05-17 // 20:11:37
» Paula - mode, tips & webbdesign

Sv: med mig är det bra

2012-05-18 // 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback