100 frågor samt 100 svar

1. Hur gammal är du om fem år?
20 drygt 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Nellie

3. Hur lång är du?
1,71 m

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hela så var det Avengers annars Narnia

5. Vem ringde du senast?
Ida

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"welcome :)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS:a

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

separerade (de var aldrig gifta)

10. När såg du senast din mamma?

5 minuter sedan.

11. Vilken ögonfärg har du?

Blågröngula

12. När vaknade du i dag?

9:05

13. Vilken är din favoritjulsång?

All I want for chrismas (my chemical romance version)

14. Vilken är din favoritplats?

En gunga eller dunkla skogar.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Meterlånga sandstränder

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Bor i London, gift med "ehehehe" (Tilde kommer fatta det ifall du läser haha) och jobbar med musik!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Muppar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nellies humor!

19. Hur stor är din säng?
1,80

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover med pyjamas!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 eller 8

23. Hur många landskap har du bott i?
Småland (om ej Öland räknas)

24. Vilka städer har du bott i?
Kalmar och på Öland

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
SKOR!

26. Är du social?
Räknas Tumblr?

27. Vilken är din favoritglass?

Mintchoklad och daim päron

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Cheescake eller chokladmouse!

29. Tycker du om kinamat?
Mjäääää

30. Tycker du om kaffe?
Nej fyfan!

31. Vad dricker du till frukost?
Milk!

32. Sover du på någon särskild sida?

No....

33. Kan du spela poker?

Nej jag hatar det!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Det beror på med vem

35. Är du en beroendemänniska?
Beror på vad!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nepp

37. Vill du ha barn?
Yes, yes I do!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och spanska!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Jag vet inte.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Coola prylar!

42. Äger du dyrbara smycken?
Jag har ingen aning!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Doctor Who!

44. Kan du rulla med tungan?
Va?

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Tilde!

46. Sover du med gosedjur?
Ja, det gör jag och fan vad stolt jag är över det!

47. Vad har du för ringsignal?
En med Spencer Reid!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Oh ja!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Örngott

50. Flirtar du mycket?

Inte medvetet.

51. Kan du byta olja på bilen?

öhhh...nej!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja min rosa ekorre Gösta slög i 180 med mig på ryggen i en 100 väg...(vad fan tror ni...jag har inget körkort!!!)

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Hunger Games

54. Läser du dagstidningen?

Nja

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej fy fan!

56. Dansar du i bilen?
Naj

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Hatar radio har MP3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En låt till ett bröllop

59. När var du i kyrkan senast?
Kommer inte ihåg.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Tror jag måste säga Kristin eller Sofie

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Aldrig

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Kommer inte ihåg :(

63. Vad lyssnar du på just nu?
Narnia

64. Har du varit med i tidningen?
Jupp

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Polska dumplings :(

66. Vem såg dig naken senast?
ehehehe vill du verkligen veta det? ^^

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Green

68. Hur imponerar man på dig?
Ja det beror på, ifall du vill imponera på mig på ett mer flörtigt kärleksfullt sätt var dig själv för helvete! Annars...har dålig humor och var en nörd!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ida!

70. Har du någon piercing?
Läppen & Tungan

71. Din största vinst?

En mp3 värd 360 kronor!

72. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Tumblr Gmail

74. Är du fåfäng?
Nepp

75.  Ångrar du någonting du gjort?

Jadå

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 60

77. Vilket är ditt drömjobb?
Sångerska eller Profilerare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

Gå på Green Day konsert

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

2 hundar en hamster och 2 katter

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

Jag sover med samma nalle jag har haft sedan jag var 6 år, jag har en sonic screwdriver och jag skulle vilja hitta kärleken.

81. Svär du ofta?

Som bara fan!

82. Sverige när det är som bäst?
Hösten!

83. Kan du åka slalom?
Nej...

84. Vad har du ätit i dag?

Våfflor, kött, potatis, rabarberkräm

85. Vad har du för utbildning?

Grundskola

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

Allt utom magen och låren

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Magen och låren!

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag är så underbart nördig

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Svårt att somna- blir lätt irriterad

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

ingen aning.

91. Saknar du något?

Ja...

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Indeed

93. Vad gör dig ledsen?

Väldigt mycket

94. Vad gör dig glad?

Väldigt mycket.

95. Har du varit gift eller förlovad?

Nepp

96. Vad ska du göra i helgen?

Nästa helg ska jag till Nellie och handla saker med mamma.

97. Vad är det knasigaste du gjort?

Köpte en sonic screwdriver.

98. Vad har du för laster?
eh...inga

99. Vem är din förebild?
Angel

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
logga in på tumblr


2012-05-20 | 20:00:52 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback