Who died?

Hallojsan, jag vet inga blogginlägg idag men ja ja inte hela värden :P eller?
Idag har jag varit på ganska bra humör :)
FAST SEDAN LOGGADE JAG IN PÅ BLOGG.SE :(

Ja vad hade hänt om inte att jag hade fått 2 otroligt hemska kommentarer angående det jag skrev om Drag Queens men jag tänker inte ta upp dem.
MEN DET JAG TYCKER ÄR VÄL INTE ATT DET ÄR FEL PÅ MIG UTAN DET ÄR VÄL NI SOM HAR EN PINNE SÅ UPPKÖRD I ANUSET SÅ ATT NI INTE KAN BÖJA ER!
SÅ STELA ÄR NI!

Alla ni som vill posta elaka kommentarer så kan jag bara säga detta:
DET TJÄNAR NI INGET PÅ FÖR JAG BRYR MIG INTE OM VAD NI SKRIVER NI BLIR BARA BESVIKNA :P




2012-01-02 | 23:51:17 | Lär känna mig? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sannalitens.se

Nu har jag lagt till dig också på bloglovin :) Och visst hade du lagt till mig? Hur är läget med dig då? Vet du när skolorna börjar igen efter jullovet? Kramar!

2012-01-03 // 10:58:15
» Anonym

DU ÄR SÅ OTROLIGT ÄCKLIG OCH FET...JÄVLA SLAMPA!

HOPPAS ATT DU BLIR GAY DITT JÄVLA MIFFO!

2012-01-03 // 12:18:24
» The cheese man

Sanna skit i vad folk skriver! Det finns och kommer alltid att finnas idioter som anser att de har rätten att kränka andra människors sexualiteter och identiteter. De människotna kommer aldrig långt så skit bara i dem och va stolt över den du är!

2012-01-03 // 13:23:29
» JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt? Skulle va kul å höra vad andra tycker om den (:



Ha en super tisdag! Kram

2012-01-03 // 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback