trött...va jag?



Morsan och jag satt och snackade idag...gissa vad?

Tatueringar, Piercing & kärlek C: Vanliga samtal mellan oss :D
Nej men vi pratade om vart jag skulle kunna tatuera mig, och att mamma skulle ha större förståelse för att jag hade ankeln tatuerad än angel & snake bite :)
Sedan blev mamma lite förvånad när jag erkände att jag inte skulle ha problem att vara ihop med en transsexuell!

Men dock att jag skulle tycka det var aningen underligare att dejta en trassexuell tjej än en kille, fråga inte varför!

Jag borde kanske sova nu?? Börjar bli trött.

Menmen, har varit jävligt slö idag och det slutar med att jag har målat naglarna ( blå) och nu ser jag på....SVAMPBOB!
Jag vet redan om att det är töntigt, så SLUTA HÅNLE!!
Ha det bra nu :)

2012-01-06 | 00:24:56 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback