The truth of beeing a geek...

Ifall man är lika nördig/töntig som jag har man antagligen sett Charlie McDonnells nya video...eller inte?
Eller ja charlieissocolllike på youtube.
Men till saken jag tycker det är ganska roligt att ta screen shots och jag tog ett par roliga från den videon :P
En av mina största fobier är MUPPAR (nej jag skojar INTE) så detta blev en ganska utmanade video för mig att se på...
- Sanna VARFÖR är du rädd för muppar?
Bra fråga person jag kanske inte känner...
Jo min muppfobi sträcker sig ganska långt bak i tiden eller närmare 11 år tillbaka i tiden, jag hade en hemsk mardröm ( ja jag minns den fortfarande) jag drömde att jag blev kidnappad av muppar som skulle skära upp mig och äta mitt innehåll ( som trevligt nog var gjort av pepparkakor) men sedan den dagen har jag tyckt muppar är onda, obehagliga och jag har aldrig kunnat se en muppfilm, jag blir altså jätterädd, börjar typ gråta...

så nu fick ni mer töntinfo om mig...hoppas ni njöt av det :)
Ha en bra fredagnatt nu :D

2012-01-13 | 23:34:35 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback