Rubrik saknas

Hejsan måste bara TACKA FÖR DEN SNÄLLA KOMMENTARER JAG FÅTT :)
Annars är jag trött och kall...och nu ligger jag och ser på American Horror Story <3 Awomeeeeee :3
Grejen är den ( för alla er haters därute) att ifall jag blir kär...så blir jag kär i personen inte KÖNET!
Inte heller i läggningen!
Ifall jag blev kär i en tjej, kille eller transsexuell person skulle väl inte det göra någon JÄVLA skillnad...det handlar ju om personen!
Ifall vi tar detta som exempel...
Jag blir kär i en transsexuell som blir kär i mig också eller vadfan som helst men vadfan spelar det för roll?
KÄRLEK ÄR KÄRLEK  no matter what!
Så nu har ni lärt er lite <3

2012-01-03 | 16:04:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» †millalouise

bloglovin byte? här är min:

http://www.bloglovin.com/blog/2164122/1998

förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

2012-01-03 // 18:04:06
» †millalouise

good, följer dig nu följer du mig? :D

2012-01-03 // 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback