Rubber suit

Hejsan jo vad fan är detta för rubrik? Jag vet inte....jag vet inte...
Jag tittade på säsong 1 av American Horror Story för ett par dagar sedan och jag säger det...den är ganska bra men otroligt underlig...jag blev förvirrad....JAG!
--------->      <---------
Denna killen är med och jag säger det, jag ogillade sådana fetishsaker innan...nu är jag skiträdd för dem!
Ifall jag träffar någon som ser ut så kommer jag ställa mig och skrika åt den... :P Inte så bra...
Inatt i alla fall, jag skulle sova...och de bärjade smälla utanför...okej tänkte jag... :/ Idioter men men, sedan svär jag att det lät som om någon var i lägenheten och jag hade hört ifall det var morsan eller brorsan eller felicia för man hör dörrarna och sängarna ifall de stiger upp!
Och jag låg där och viskade " snälla låt det inte vara rubber man..."
Som tur var tror jag att det var inbillning men ändå jag var ASRÄDD!!
Det var inte roligt i alla fall!
Börjar dagen med en kopp te i alla fall <3
Underbart sätt måste jag säga, idag kan det bli lite shopping eller liknande tror jag :)

2012-01-04 | 10:46:31 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback