Rent <3


efter ett pass med Sha' Bam på nordic och en calzone så satte jag, mamma och brorsan oss för att titta på RENT!

Det är nog en av de bästa filmer jag sett! :)

Den utspelar sig i New York 89-90, den är så gullig!

MUSIKAL också :D
Och jag måste säga den bästa i hela filmen är utan tvekan!
Nog den coolaste och snyggaste för att inte tala om VACKRASTE drag queen ever!!
Skulle inte har några problem att dejta henne :)
Nu ska jag ut emd brorsan ha det bra sålänge :D

2012-01-01 | 21:22:31 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Vadfan det är ju en han då! ÄR DU DUM I HUVUDET? DEJTA EN DRAG QUEEN?? JÄVLA ÄCKEL -.-

2012-01-01 // 22:54:47
» Anonym

Jag skulle lungt kunna dejta en DRAG QUEEN!:)

2012-01-03 // 12:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback