Normal...


Låta mig ta ett par ord som skrämmer mig:
  • Normal
  • Vuxen
  • Muppar
Okej inte så många men detta är ord jag hatar, lika så LAGOM! Jag tänker aldrig bli något av dessa!
I helvete heller att jag tänker bli normal, det måste vara det tråkigaste som finns! Att vara som alla andra, jag har en identitet...GALEN och KNÄPP, GULLIG, CHARMIG allt detta utmärker mig....Ifall man säger såhär.
Jag kommer nog aldrig leva ett helt normalt liv med en man och 2 underbara barn....

Ifall jag får ta min version blir det väl en man många gosiga barn, jag har nog inte blivit blond än, tatuerad piercad :) Och musik ska spelas hela tiden :D

Vuxen tänker jag aldrig bli, inte på riktigt i alla fall, visst att man fyller år men jag tror mer på vad man är i hjärtat....där är jag fortfarande 5 år :) <3
Muppar...nuff said!
Haha ja vad säger inte bilden egentligen?

2012-01-04 | 14:00:12 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» JOZ♡

sv: aw, tack :D Kul att höra!! Nu blev ja jätte glad :D haha..

2012-01-04 // 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback