My smile is my weapon!

Jag och mamma <3 Ifall jag ska vara helt ärlig så älskar jag mitt leende tillsammans med mina ögon!
WONDEFUL!
(Ursäkta att jag är aningen ego men jag skiter i Jante-lagen ifall jag gillar något med mig säger jag det!)
Medans jag lyssnar till Chameleon Circuit tänker jag på typ saker som sömnstörningar och sådant...jag är ganska knäpp på sådant sätt att jag har sömnstörningar.
Inte varje natt, men ibland.
UTE HOS PAPPA HAR JAG VAKNAT I KÖKEK :P
FAN vad förvirrad jag blev!

Fast ingen var vaken ...så jag gick och lade mig igen!

Men jag har haft underligare sömtstörningar hos vänner och så :) Fast det är lite kul, sålänge det inte har med mardrömmar att göra! :( Det gillas inte!!!!
Har ni sömnstörningar??



2012-01-17 | 21:20:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback