MOHAHAHA!!

En kompis till mig trodde inte på att jag skulle ha apmössan en hel dag i skolan


Jag hoppas att du skrattar så att du kissar ner dig!

Men nog om det nu ska jag bitterfitta mig som den 89-åriga kärring fast i en 15-årigs kropp jag är!
Nej mitt ansikte är inte uppochner...va??
SNÖN är här...okej hade den kommit för lite mer än en månad sedan hade jag älskat den...nu stör jag mig bara på den....detta är INTE OKEJ!!! nu ska det inte ligga snö på marken det ska vara...osnöigt...sedan hittar jag inte min telefon :(
Och jag har denna lilla djävulen hemma :( Nya experian jag fick från Sony...jag har inte öppnat kartongen...jag är rädd att helvetet skall släppas lös :(

Hur har eran dag varit?
Min har varit helt okej för vi började med en ASCHILL sovmorgon på nästen 2 timmar :D
ÅWSOME!!!

2012-01-26 | 15:54:14 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback