Mer blogglista!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att spela spel med brorsan.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt i skolan är kluddade i mitt block.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg på American Horror Story.
Det sista du sa högt? Don't shrimp me!
Det senaste någon sa till dig: Grattis!
Vad har du druckit idag? Vatten & Mjölk
Vad var det senaste du åt? Rivna morötter.
Vad var det senaste du köpte? Typ...kläder?!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu? Normalt det är natt men jag vet inte...nattligt?!
Godaste glassmaken? Vanilj med krossad choklad :3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja...ja det gör jag!
Sover du tungt?  Otroligt!
Drömmer du mardrömmar?Ja ganska ofta... :/
Trivs du med ditt jobb? Nja men det är helt ok :P
Favoritklädsel? Den finns lite längre ned :D Annars punkigt :)
Favoritlåt just nu?Nanananananana ( MCR)
Vad ser du om du tittar till höger? Gasmaskväskan från brorsan :)
Vad ska du göra härnäst?Hälsa på mamma när hon kommer hem :D
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Ganska normalt...typ alldagligt :P
Favoritgodis? Choklad!!!!! :D
Kläder just nu? Jeans, lila mössa och Love Never Dies-tröja.
Sommarplaner? Åka till frankrike med familjen :)
Hur många kuddar sover du med? 3 stycken
Morgon eller nattmänniska? NATTMÄNNISKA!!! :D
Vad är viktigast för dig? Familjen, vännerna och kärlek! :D Eller
Är du kittlig? SOM FAN! :P
Snarkar du? Nej men jag pratar i sömnen... :P
Stjärntecken? Lejon!
Äckligaste insekten? Geting :(
Stökigt el välstädat? Välstädat!
Vad längtar du mest efter just nu? LONDON på påsklovet :D



2012-01-19 | 20:33:24 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback