Longing to death!

Om ni bara visste hur mycet jag längtar efter att flytta till London! Jag längtar efter att få packa ner hela mitt rum, hyra en bil och köra till en gullig liten lägenhet i East End! Att få sitta där med och bara leva mitt fria liv! Är inte det något alla vill?
Tyvärr har jag 3 år kvar här men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!


2012-01-25 | 20:04:22 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Londonlasse

Bara så du vet... en lägenhet i London är MYCKET dyr. Vill du till exempel bo i hyfsade områden som inte är ren slum, men fortfarande inte alltför långt från city, får du räkna med hyror (omöblerat) på kanske 20 000 kr/månad för en etta med kokvrå och litet badrum. Det vanligaste är att man till exempeldelar lägenhet med flera andra där man får ett eget rum och delar kök/badrum. Räkna då med 5-10 000 kr/månad i hyra. Låt nu inte detta nedslå dig på något sätt, men det är viktigt att vara realist. London är dessutom världens dyraste stad att bo i: du skall äta, åka och leva också. Lycka till!

2012-01-27 // 10:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback