It's fri....vänta en sekund...

jag hatar den låten!
FAN!
Ikväll blir det myskväll med brorsan...förresten drar det i mitt rum...och all fönster är stängda :( Satan!
Så idag var det skola men nu är det helg och jag har tid att BLOGGA :D
Bra va?
Så idag hade jag en ganska bra dagt trots att det är fredagen den 13 :O


Det enda dåliga var att mamma väkte mig ur den mest realtistiska och mest underbara drömmen någonsin!
Jag och mamma skulle på Green Day konsert på skälby...(jag vet men men....)
Det var typ en hemlig konsert för typ 20 pers och jag fick stå längst fram. Så räckte Billie micen till mig och sedan drog han upp mig på scen :)

Och sedan väckte mamma mig :(
GrrrrrrrrrrrrrrrrRRRrrrRRRrr
Men jag menar vem vill vakna upp från detta??
:O

2012-01-13 | 18:06:21 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback