Ideas...

Satt och gjorde inget och började tänka på något som rör sig i huvudet just nu, tatuering, även ifall jag inte får göra en på 2,5 år kan man ju alltid fundera lite eller hur?
Ifall man tänker sig någon av dessa precis under handleden, vilken skulle ni tycka var snyggast???
Såkalrt hoppas jag att mamma säger att jag skulle kunna få göra en men tro mig det är inget jag förväntar mig...det skulle vara ifall ett mirakel hände, fast tja det är klart hon lät mig pierca mig :)
Allt kan hända :D
Kanske skulle kunna göra någon deal av något slag, vad tror ni?
Men i alla fall, vilken gillade ni mest??

2012-01-07 | 23:41:59 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Gillar den today for you...



eller forget, regret



hoppas din mamma säger ja!

2012-01-08 // 18:10:00
» Robur

Jag tycker du skall välja en svensk devis av något slag. Ett främmande språk kan aldrig betyda lika mycket som det språk man är född med. Och det finns så mycket vackert sagt på svenska som du kan använda :)

2012-01-08 // 23:47:32
» Anonym

Du borde lägga till en på den där "There is no future, there is no past" Du borde lägga till "There is only the present" :)

2012-01-09 // 10:49:36
» Anonym

Vad sägs om "Inget liv utan död – utan död inget liv"?

2012-01-10 // 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback