Friends...

Hejsan detta kommer att bli ett skriva av sig inlägg men jag känner att jag behöver det!
Jag tänkte skriva av mig om vänner och om äkta vänner...
Igår hände det något ( jag vill inte ta upp just vad det var men skit sak samma det hände en sak) och det fick mig att tänka på vänner och på vad vänner ska göra etc!



Mian tankar fick mig att tänka på följande.
  • Ska äkta vänner ställa krav på vänskapen?
  • Ska riktiga vänner nästa utpressa en till något man inte vill?
Och det fick mig att inse följande:




Vem som helst kan säga att de vill se dig lycklig men det är endast äkta vänner som gör verkligehet av det även om de själv inte tjänar på det!
Förstår ni?? Okej vi tar ett exempel.
Carl en av mina bästa vänner som jag varit kär i blev kär i min kompis, hon gillade honom också det enda problemet var...jag!
Vet ni vad jag gjorde/sa...jag sa var tillsammans! Ifall ni blir lyckliga av det är det klart att ni ska vara tillsammans :) Och jag menade vart enda ord av vad jag sa! Så förstår ni vad jag menar med det nu?
Även ifall det betydde att jag skulle behöva se killen jag gillade med en av mina vänner så visste jag att jag skulle komma över det!
( De blev inte ihop....)
Nu har jag en vän som jag önskar kunde inse detta men tyvärr...gör hon inte det och DET gör ont!
Men tack! Nu har jag skrivit av mig lite :D

2012-01-31 | 16:10:14 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till!" :)

2012-01-31 // 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback