Espanol!

Hola!
Sitter och kör en smygblogg ifrån dagens spanskalektion. Elin jag och Carl satt och "pluggade" och vad tror ni händer?
brandlarmet går!! Hemkunskapen hade bränt något så det var bara att pulsa ut i snön med böcker och inte fan vet jag...but i guess that´s CARMA...

Dagen är väl ganska okej, har lunch snart sedan svenska och vi avslutar dagen med lite matte :P

Skriver en dagbok på spanska och tja det är väl helt okej bara aningen svårt... :P



Sedan är det lajv ikväll :D

Både jag och Felicia ska dit så inatt kan det hända att det blir lite bilder...bra va?

Nej nu måste jag gå...

Ha det ÅWSOME!

2012-01-27 | 10:13:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback