Det var en frågestund

Vad tänker du på när du ser mig? (kolla bloggen)
Och vad tycker du om min humor? =D

När jag ser dig tänker jag att du verkar vara en grymt cool tjej som har samma humor som jag, vilket är helt awsome :D

oskuld?
har du haft något förhållande någon gång?
Hur mycket har du gått ner?
och du skriver att du har gått ner osv, men sen köper du chips äter efterätt och sånt? hur tänker du där?
favvofärg?

!Ja!
!Jag hade ett förhållande när jag var 12 år sååå...jag vet inte ifall det räknas?
!Jag har gått ner 14 kilo.
!Jag äter bara godis på lördagar den är min och mammas typ parantes, de andra 6 dagarna håller jag senthårt på Xtravaganza!
!Lila, svart och rosa!

Hej! Vad tycker du om dagens skönhetsideal?
Vilket århundrade skulle du helst elva i förutom detta?
Vad ska du göra under sommarlovet?
Favoritdjur?
Favoritinstrument?

!Jag tycker att dagens skönhetsideal är ganska löjliga, smal stora tuttar och se ut som en jävla barbie, jag tycker tjejer ska ha lite att ta på inte bara jävla ben och de ska se naturliga ut, killar...jag gillar typ långa smala killar :P
Kanske lite fånigt men sådana killar faller jag för typ :P Sucker for love som jag är!
!Århundrade? Hmmm...jag är verkligen intresserad var 1800-talet, men samtidigt 1900-talet typ då punken kom etc men...ifall jag var tvungen att välja...1800-talet mest för de underbara kläderna!
!Under sommarlovet ska jag till frankrike i drygt 2 veckor vilket ska bli totalt underbart! Fylla 16 i france :D
!Favvodjur...hmm...jag gillar 3 djur katt, hund och så gillar jag ödlor men ifall jag måste välja...hund :D
!Favvoinstrument...FUCK! Där har jag 3 på samma plats, fiol ( love the sound vill kunna spela!) Dragspel ( otroligt underskattat) ukulele ( sjukt gulligt)

Hejhopp, har du något mat/baktips att skryta med?
Kan man få se någon bra bild före och efter viktnedgång?

!Ja det har jag faktiskt, mitt bästa baktips ( eftersom jag bakar mest) är något jag gjorde idag! Nämligen kladdkaka med marsmallows!
HÄR !!!!!!!!! FINNS LÄKEN TILL RECEPTET!
Något du INTE ångrar!

! FORE: 86 KILO


EFTER: 72,5 KILO

Skillnad eller hur??

Gillar du att baka?
Ja jag tycker om att baka ASMYCKET! En stor passion i mitt liv, typ som musik :D

Hur går det med kärleken?
Hur brukar du sminka dig?
Favvolåt?

!Ja du...jag har ingen aning, jag vet inte ifall jag är intresserad av någon, jag tror det men jag vet inte! Men brukar ju säga att ifall man slutar leta så hittar man kärleken jag har inte letat nu och jag vet inte, han har i alla fall aldrig varit med i bloggen förut och jag vill inte liksom springa i förväg med mina känslor!
! ja du jag gjorde en video för detta tillfället så varsågod och ta dig en titt på denna videon :)



! Min absoluta favoritlåt är defenitivt denna!


Vad blir det till hösten? Linje och gymnasium.

Ja jag har valt IB ( allt är på engenska) på katedralskolan i Växjö :D HÅLLER ALLA TUMMAR JAG ÄGER!

Det var alla frågor jag fick, är förvånad att det blev så många TACK alla som har ställ frågor :D

2012-01-28 | 22:05:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback