Blood Gets Thin II Trailer

Jag tror många av er vet att jag gillar att sitta och pyssla detta är en trailer för en lite tribute jag håller på att jobba med, jag äger inget av de men jag gillar att sitta med dem, eftersom det är ganska små klipp ( många under en sekund) jobbar jag med att ha filmen klar och uppladdad innan HELGEN :D
Säg gärna vad ni tycker :D
Filmen är nu bara 42 sekunder lång men ska bli ca 3 minuter så jag har lite att arbeta med, men erat stöd och uppmuntran gör mycket :D

2012-01-23 | 21:55:22 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-23 // 22:05:04
» FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

hej Babe <3

Nu kan du se vem som vann dagens blogg!

Blev de inte du idag är de bara på de igen, imorgon kanske du blir dagens blogg



PUUSS <3

2012-01-24 // 07:53:12
» Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en härlig tisdag :)

2012-01-24 // 13:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback