Balance

Heeejsan alla läsare, det blev ingen blogg igår och tja jag vill inte riktigt prata om varför men det är löst nu!
Kommer ändra presentationen lite idag, och jag tänkte ta och prata om balans och hur viktigt det är :)
ALLA behöver vi Balans i våra liv, mitt liv har varit aningen som ett stomigt hav som nu lugnat ned sig detta tror jag tillhör tonåren men jobbigt som F*N är det!
Men men nu har jag fixxat ihop min balans och med detta har mycket kommit, högre självkänsla & självförtroende, tränar mer, bättre i skolan etc.
Jag tänkte ge ER lite tips på hur ni kan fixxa ihop mer balans :D

  1. Se till att du hittar en bra rymt mellan skolarbete, träning, fritid etc.
  2. Njut av livet!
  3. Var inte rädd för att misslyckas, vi lär oss av dem!
  4. Ha kul!
  5. Slappna av!
Detta är några väldigt effektiva tips!
Ta detta som exempel :D

Jag har ett ganska hektiskt vardagsschema, jag har aktiviteter, vovven, träning och skola och sedan bloggen på det men jag har hittat en bra rymt som gör att det hela funkar!
Sedan varrannan helg har jag lajv vilket jag gillar :)

Så ta det lungt men kom också ihåg att det är en del av att växa upp :)

2012-01-30 | 20:09:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback