2012

Så som vi alla vet så är det 2012 idag. Och tja detta ska bli mitt år!
Förra året var ganska fyllt av motgångar men detta året ska bli positivt och bra :D
Det händer ganska mycket roliga saker detta året :)
  • Jag fyller 16
  • Jag börjar gymnasiet
  • Jag ska till London idag :)
  • Jag ska til Frankrike igen :)
  • Jag ska till sälen :)
Ja som sagt var.
Vad händer er iår?

2012-01-01 | 13:42:16 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sannalitens.se

Hej! Hoppas du haft en bra jul och ett roligt nyårsfirande! Jag tänkte kolla om du ville göra ett bloglovin-byte? I så fall är min länk: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skicka din länk så lägger jag till dig direkt! Om du inte vill så får jag önska dig ett superbra år 2012 och hoppas att allt är bra med dig :) Kramar!

2012-01-01 // 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback