Malmö i morgon <3

Känner mig grymt pepp på att dra till Malmö i morgon! Tar självklart med kameran för att ja är man bloggare så är man, då är karmeran ett måste, vare sig det är mobilen eller större grejer!
Idag var det alla hjärtans dag, en ganska meningslös dag ifall du frågar mig, det är bara en dag gjord för att man ska köpa en massa skit plus att matsalen var helt jävla nedspydd med hjärtan, som om någon hade spytt upp alla sina fantasiorgan...-.-
Fixade hem lite ny musik till tågresan i morgon, sitter och drogar det just nu, vill ni veta vad jag laddade hem?
Detta albumet innehåller nog de BÄSTA covers på Green Day låtar jag någonsin hört i mitt liv!
I'm in love :D
Nu ska jag se lite på serier :D

2012-02-14 | 21:30:58 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback