KladdizzzZZZzz

Detta är dagens kladd!
Det är frid och fröjd och regnbågar hjärtan och Green Day!
Dessutom är den signad...för jag signar allt jag är stolt över att ha gjort :)
På onsdag blir det fjällen :) Sansann glad :)
Kommer bli helt fucking awsome, fick en underbar överaskning idag...vill ni veta vad? ?
Detta!!! HOLY SHIT DE SLÄPPER NYTT!!!!!! Hittade dessutom denna bilden på tumblr idag och jag är bara tvungen att visa upp den på detta stället :)
Mest för att jag tror att den är 100% sann
Nu har jag läxor...( ALGEBRA) att göra :( Kommer behöva plugga på vägen till fjällen, ska jobba algebra och även plugga SO :(

2012-02-17 | 19:47:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback