Förolämpning!!

Detta är nog den värsta förolämpningen på år och dagar! :(
Jag vaknade och slog på mtv och där har vi en toplista på låtar från 2005 det bästa bandet i världen släppte sitt toppalbum 05 kan ni gissa vilka jag pratar om??
Jag green day! De släppte American Idiot 2005 och Holiday var med på listan!
Kan ni gissa vilken plats den hade??? :O nummer 11

Hur kan man göra så medans på plats 9 har man Black eyes peas my humps den värsta förolämpningen jag        har varit med om!
Hur kan man göra så?????? Green Day är perfektion!
Perfection......<3

2012-02-01 | 09:35:37 | Green Day | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ...

kan inte du berätta om hur du började gilla green day för jag menar du ÄLSKAR verkligen bandet!! <3<3 :3 Bloggen äger!!

2012-02-01 // 09:48:39
» helluuuu

är du från Kalmar? för isf känner jag mig inte lika ensam om att va ett Green Day fan här längre. bor i nybro dock.... men, iaf, COOLT att du gillar Green Day. Dom är PERFECTION

2012-02-08 // 01:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback