En dag i mitt liv...

Hejsan jag har lite bloggtorka men tja under helger händer det inte så mycket, jag sitter mest och ser på film och tja hur Intressant är det?
Laddar hem lite musik och är med familjen, ser mest på underliga filmer också.
Rent, Corpe Bride, Edward Sissorhands och Interview with a vampire

Just det jag sitter på TUMBLR som ingen annan levander varelse kan...
Så vad ska man göra som bloggare när man inte har något intressant att skriva om?
Man lägger ut Egobilder, lägger upp GIF's men jag vill inte att MIN blogg ska vara så!
Vem vill läsa en sådan blogg egentligen??
What am i doing with my life?

2012-02-19 | 13:55:06 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback