Produktiv dag.

Tjobre! 

Denna kvällen har blivit löjligt produktiv. 
Började med att jag fick min säng, ska fixa bena på den i morgon, gick sedan till game och fick tillbaka min älskade telefon <3 (love, love, love) 
Konsum, där jag skaffade lite att äta och sedan cirkus på teatern. När jag kom hem åt jag lite kyckling och gurka, var inte så hungrig så det blev väldigt enkelt, sedan tog jag ut Fluffan på en välförtjänt långsväng och plockade upp en skruvdragare och detta avslutades med uppkollande till London och matte i ca 45 minuter! (14 tal och 1 fel)
Så det gjorde mig glad :D 
Känner att jag borde ha en metaforisk klapp på axlen. 

Ska nu chilla med barnprogram (nostalgi) och en bit mörk choklad för att vara hälsosam :3 

2012-12-04 | 23:15:31 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback