Mer listor.

1. Vilken ögonfärg har du: Gul, blå, gråa
2. Hur lång är du: 172 cm
3. Vilken hårfärg har du: Blek gult med rosa.
4. Långt eller kort hår:  Långt ibland, jag gillar hårförlängningar. 
5. Piercingar i ansiktet: Ja tunga och näsa vill skaffa cheeks också! 
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha: röda! 
7. Hur lång skulle du vilja vara: Är ganska nöjd med den längden jag har.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: Blått.
9. Vill du ha kort eller långt hår: Det variera som sagt. 
10. Vill du ha rakt eller lockigt hår: Beror på.

Senaste du 

11. Åt: En clementin
12. Drack: mjölk
13. Du fick sms av och vad det stod: Ida: How did it go? :) 
14. Du skrev sms till och vad du skrev: Ida: I replied.
15. Sa: JAAAAA
16. Kramade: Felicia (brorsdotter)
17. Kysste: Ida Rosén! 
18. Gjorde: loggade in på blogg.se
19. Du spydde: 2 månader sedan 
20. Gjorde idag: Sett en musikal samt sett till att jag får en utbildning.

Kärlek 

21. Ditt första förhållande var med: Jacob!
22. Ditt längsta förhållande: 3 månader (har inte riktigt koll)
23. Med vem då: Jacob.
24. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då:...Aaron Stanford. (kolla upp honom) 
25. Är du oskuld: Jupp! Och så jävla stold över det!
26. Gillar du någon just nu: Oliver Sykes! DUH! 
27. Hur många seriösa förhållanden har du haft: 1!
28. Vill du vara singel: För tillfället ja men jag skulle gärna ha någon att kyssa och gosa med etc. 
29. Vill du gifta dig i framtiden: Jupp.
30. Vill du ha barn i framtiden: Solklart att jag vill, måste ju föra över mina awesome gener till någon!

Vänskap 

31. Den som vet mest om dig: Ida
32. Den vän som du har känt längst: Ida
33. Bara en allra bästa vän?: Ida J 
34. En av dina bästa tjejkompisar: Alexandra
35. Den som bor långt ifrån dig: ingen aning,
36. Den du har mest minnen med: Ida R
37. Bra vän du inte träffar ofta: Ida J :( (vi måste ses mer!!!)
38. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Jodå. 

Övrigt 
39. Musiksmak: Metal, Punk, Punk-rock, Pop-punk (screamo inom vissa artister) 
40. Sport du gillar:Gillar inte sport.
41. Galen eller lugn? Galen! :D 
42. Har du någon gång hört att du sjunger bra: Japp :3
43. Har du hört att du borde bli modell: Nej och jag skulle inte tro på det.
44. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: BH!
45. Vad tänker du på just nu: Jag vill äta pepparkaksdeg. 

2012-12-05 | 22:39:40 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback