Läskigt på teatern och mat!

Så innan jag går in på varför jag jag hade en väldigt läskig upplevelse på teatern idag ska jag börja med att säga...jag är glad! 

Till middag idag åt jag Veggie nuggets...det var till stor tillfredställelse. 

Okej till det läskiga! 

Jag ska vara med I kalmar teaters julshow med 3(???) andra nycirkusgrupper och I en av de yngre grupperna så fanns det en tjej, jag pratade lite med henne och insåg hur mycket av mig själv jag såg i henne. 
Jag fick inre panik, det var inte så väldigt mycket på utseendet med på sakerna hon pratade om och hur hon uttryckte sig....
Det var dock läskigt på ett bra sätt men jag visste inte riktigt hur jag skulle svara på det hon pratade om. 
Jag menar jag som knappt har kol på mig själv, fötterna upp och händerna ner (så var det va?) 
Men det var en ganska cool känsla samtidigt. 

Som att träffa mig själv fast som en annan person, en 6 år yngre tjej jag aldrig mött förrut! 

2012-12-03 | 21:51:01 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback