Känslor i allmänhet.

Håller på att filma videon om IB by the way bara så ni vet, den är påväg. 
Annars idag har jag snackat med mamma, mormor kom förbi och jag åt en halv lussebulle....börjar tycka mat är mindre och mindre viktigt. Äter inte alls lika mycket...O.o 


Igår när jag åkte ut till Rinkabyholm började även tankarna föras med kärlek och lycka...
jag tror....det enda jag egentligen vill är att få bli lycklig, känna mig älskad, känna mig bekväm i mitt eget skinn. 
Det tror jag är allt jag vill, jag tror att alla de förändringar jag gör (percingar och hår) är ett sökande efter det...
att det ska göra mig lycklig, som att människor shoppar för att må bättre...


Nellies fina kisse by the way <3 <3

2012-12-23 | 12:49:26 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback