I'm tagged MOTHAFUCHA!

Visste ni... 
Att jag vill ha - Oli Sykes som pojkvän
Att min senaste kyss - Var när jag var 12.
Att jag lyssnar mest på - Green Day, All Time Low och BMTH

Att jag pratar - Svenska
Att jag inte gillar - Människor som dömer utan att veta ett skit om människan
Att jag avskyr när folk pratar - Skit om andra som de inte har ett jävla dugg at göra med
Att kärlek - är något jag börja tappa hoppet på (jag har anant att bry mig om faktiskt!)

Att jag gillar att - resa och spela teater.
Att jag alltid kommer att -  ha någon form av body mod!
Att sist jag grät var - Igår
Att min mobiltelefon är - SKITASAGULLIG!!! 
Att när jag vaknar på morgonen - Bör ingen som vill leva prata med mig!
Att idag har jag - Fått besök av en HEST!
Att jag just nu tänker på - Hur lent Annies ben är <3
Att i kväll ska jag - Umgås med Annie <3
Att i morgon kommer jag - Gå till skolan samt studera.
Att jag hoppas - Att jag kommer träffa kärleken (Helst Oliver Sykes) någon dag. 

Har du... 
Någon som förstår dig? Tror det
Någon som du saknar? E yup
Någon som du hatar? Nej, hat är överskattat
Någon hemlig kärlek? Oli är verkligen inte hemlig!
Vem kramade dig senast? Annie
Vem pussade dig senast? Annie
Vem ringde dig senast? Lennart (Min pappa) 
Vem ringde du senast? Min mamma.
Vem var hemma hos dig senast? Annie :3


Har du pratat med någon idag? Nej jag pratar aldrig (ja...)
Har du gråtit idag? Faktiskt inte :3
Har du skrattat idag? Fan Annie är ju här! 

Vad? 
Längtar du till mest just nu? Jul och 1 juni.
Har du för kläder på dig? Underkläder! 
Gjorde du igår? Åkte tåg! 
Ska du göra på nyår? Kanske vara med Sara eller vara hemma :3
Åt du senast? Mandel! 
Har du för mobil? iPhone 4s
Vad köpte du senast? Pasta och Pesto

Random frågor 
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där? : Captain Jack Harkness's teleport was right up there.
3. Vad var det senaste du såg på tv? Mister Maker
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 00:40
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Sitter på min säng med världens bästa Annie!
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Ett par timmar sedan, ute och lämna en skruvdragare :D
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? EC
8. Vad har du på dig? Kläder...
9. Drömde du något inatt? Japp men inget jag vill dela med mig av ;3 
10. När skrattade du senast? Nu
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? MAssa SKit och OLI SYKES, (notera är hemma hon sansan.. she will marry him some day) <----- Annies svar <3 Posters, Oli, Minnen, kläder, Annie, Awesum stuff...basically my live!
12. Har du sett något konstigt på sistone? Jag såg mig själv nyss...O.o 
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Likgilting...
14. Vilken var den senaste film du såg? Phantom of the opera.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? En lägenhet I london och massa saker! 
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till - Mina ögon ändrar färg.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Jag skulle....bestämma att en dag i veckan var alla tvugna att äta vegetariskt! Samt att alla produkter skulle vara vänliga och inte testade på djur (oj blev jag allvarlig för en stund O.o) 
18. Tycker du om att dansa? Nja....
19. George Bush? Nej tack! 
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Pojke: Pöjk: Hans tre namn skulle bli: Angelous, Lucifer, Baltasar
Tjeja: Hennes tre namn lyder: Zelda, Bellamy, Melody (Ordningen är ej säker) 
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? .....really???? That's all I fucking want man! 
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Oli Sykes väntar där på dig...han är lite småkåt bara så du vet ;) 
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Matilda, Bambi och vem som än behagar! 

2012-12-17 | 00:49:52 | Lär känna mig? | 14 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» fredrik

gillar din blogg. bra bilder och innehåll =)

Svar: Man tackar bugar, bockar och niger.
Sansann

2012-12-26 // 00:44:15
» fredrik

hur kan man få tag på dig om man vill prata med di? =)

Svar: Tyvärr går inte det, då jag har inte ger ut min personliga kontaktinformation till främlingar på internet.
Sansann

2012-12-26 // 14:57:58
» fredrik

okej men vill ju lära känna dig =)

Svar: Ja men det kommer tyvärr inte göra så att jag ger ut sådan info.Jag är för reserverad för det.
Sansann

2012-12-26 // 15:27:15
» fredrik

okej men du kan väl ändå maija mig?=)

Svar: fast man kan ju prata över kommentarer.
Sansann

2012-12-26 // 15:39:29
» fredrik

haha okej så du vill prata så här? :P

Svar: Ja det skulle jag trivas med mycket mer då jag inte gillar att människor jag inte känner kan kontakta mig via mina privata källor.
Sansann

2012-12-26 // 16:08:38
» fredrik

okej jag förstår. men vart bor du då? =)

Svar: Kalmar.
Sansann

2012-12-26 // 16:53:12
» fredrik

jaha okej =). bor själv i finspång utanför norrköping =)

Svar: trevligt trevligt
Sansann

2012-12-26 // 17:05:16
» fredrik

joo men du vill inte lära känna mig eller? :P

Svar: Jo visst, men vad vill du berätta? Vad vill du att jag ska veta?
Sansann

2012-12-26 // 19:02:24
» fredrik

jaa du kan få vet allt om mig liksom. men skulle ju vart lättare om vi prata där du kunde se bild på mig :P. men vad gillar du och göra? =)

Svar: Jag gillar cirkus, teater, musik, måla, resa typ sånt :) Du då?
Sansann

2012-12-26 // 19:04:14
» fredrik

okej jaa cirkus är kul att kolla på teater med. musik lyssnar man ju typ alltid på :P. reser gör man med när man har tid för det =)

Svar: vad tycker du själv om då?
Sansann

2012-12-26 // 19:11:40
» fredrik

jag gillar och spela spel. och sen se filmer o gå på bio =) äta massa god mat och laga =)

Svar: Det är bra :)
Sansann

2012-12-26 // 19:15:29
» fredrik

absolut. bara att man vill ha någon att se bio med

Svar: Ja det är klart, det är aldrig kul att gå själv.
Sansann

2012-12-26 // 19:19:34
» fredrik

nee.. så kan inte få bjuda dig på en bio? =)

Svar: Tyvärr, går inte på bio med folk jag inte har träffat ett par gånger. :S
Sansann

2012-12-26 // 19:25:38
» fredrik

vad då rå? det är ju mycket folk där och man kan ju prata innan filmen och lära känna varandra ju =)

Svar: fast då lär jag hellre känna en människa innan jag går på bio med dem :)
Sansann

2012-12-26 // 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback