100 frågor ni BEHÖVER svar på

1. Vilken svordom använder du mest? FUCK

2. Äger du en iPod? Jajamensan

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? halv 10

4. Hur många resväskor äger du? inte en enda!

5. Använder du flip-floppar? Nej jag tycker de är hemska

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi eller konsum. 

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på.

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Sweeney Todd

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? 1 kompis.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ifall jag vann bra med pengar skulle jag spara till min lägenhet jag ska skaffa I London när jag är 19.

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Mamma, väldigt ofta.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nepp.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Bullet in a bible.

14. Vilken är världens bästa artist just nu? ....jag måste får ha mina 3! 
Oliver Sykes
Alex Gaskarth
Billie Joe Armstrong

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall Vad? Nepp ingen har gett mig det förtroendet än. 

16. Många vänner eller få riktigt nära vänner som du litar på? Få vänner jag litar på!

17. Vad åt du till middag senast?  Veggie nuggets

18 Använder du huvtröjor? Varje dag! Haha XP

19. Kan du vissla? Johanna? Javisst kan jag det!

20. Vem var den senaste som ringde dig? Mor

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Gröna lund, lustiga huset.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag vet ärligt inte vad de skulle säga om mig så...nej?

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 392

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Bitch please...det gör jag faktiskt fortfarande!

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 2 minuter på fötter.

26. Hur många syskon har du? 4

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Varför skulle jag?

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Phantom of the Opera (please try me) 

29. Äger du några popband t-shirts? Varför I HELVETE skulle jag det? Jag har punk merch!

30. När flög du senast? Berlin, Augusti.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4!

32. Läser du för skojs skull? Klart jag gör!

33. Pratar du några andra språk? Engelska och mediorkert med Spanska.

34. Diskar du din egen disk? Diskmaskin!

35. Har du gråtit offentligt? För många gåner.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?  Laptops.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? För det mesta ja.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, jag vill göra en tatuering på mitt ben som jag hoppas jag kan göra i februari och jag vill piercea mina kinder.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej ifall jag ska vara ärlig bryr jag mig inte...men hur jag man om man vill bjuda ut en tjej om man nu tycker killen ska ta första steget?? O.o

40. Kan du kasta macka? Nej -.-

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Vill inte dit heller!

42. Vad har du med dig in på bion?  Kompis+Godis+Mer!

43. Vem var din favoritlärare och varför? Min lärare i 4:an, han hetter Henrik och det var någ för han var jävligt cool!

44. Har du dejtat någon av en annan religion? nej.

45. Vad har du för väder? SNOW!

46. Har du en blogg? Vad är en blogg?

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Teatern!

48. Gillar du att flyga? Helt okej med det.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor (gärna lika dålig som min), lojalitet, kramighet, allmänt trevligt person med en hit av sarkasm och bitchighet.

50. När sov du senast på golvet? I lördags....

51. Vilken är din favoritdrink? Flädersaft.

52. Gillar du din boende-situation? Nej, jag vill bo i London.

53. Vilken är din mammas hemstad? Kalmar? 

54. Din pappas hemstad? ?????????

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ....sömn är inget krav, jag fungerar lika dåligt utan den!

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Denna vecka...nja...nästa NEJ!

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nope.

58. Vilken är din favoritfrukt? Litchi.

59. Äger du en digitalkamera? Jo du!

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?  17

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ganska ja!

62. Tror du på liv på andra planeter? Kanske.

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? min pappa.  

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag har ingen uppfattning om vilket kön Gud skulle ha, jag tror mer på att gud är en kraft i sådana fall än en person.

65. Vad var det senaste du åt? En clementin.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Lika bra med båda.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Fråga inte!

68. Gillar du senap? Ibland...

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Och det kan bara bli....FUCK it jag sätter mig vid tumblr.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja fy fan!

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Japp, en cyklist jag mig hjärnskakning. 

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? ja en poster av Tom Hiddleston.

73. Tycker du om att krama folk? ALLTID!

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? meh...sådär.

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Såld, 14 år till salu....dem.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Drew Barrymore och Renee Zelwegger.

77. Vad är du allergisk mot? Parfym och Kiwi

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja, jag är på väg att bli vegeterian.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Simon kanske? Eller Samuel? Eller kanske Angelous (nej...nej det hade jag inte :( )

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Sätter på datorn.

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? När jag och pappa byggde en koja.

82. Vad får dig att gråta? Tanken på att jag inte dejtar Oli Sykes.

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Är ingen ett alternativ?

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Alla.

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Ida Rosén....det du ;)

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Jag stal ett tuggumi en gång när jag var 8. 

87. Vilken musikkonsert var du på senast? GREEN DAY'S!!!!!!!!!!!!!!!

88. Vad har du för färg på tandborsten? Spygrön! 

89. Har du varit med på tv någon gång? Japp i typ 2 sekunder. 

90. Har du levande blommor hemma? mamma har....

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? SVART!!!

92. Har du körkort? neppedepp

93. Har du en bästis? Nej, jag har många bra vänner. Jag tycker inte att 'bästisutmärkning' är bra.

94. Hur ser dina sängkläder ut? Rött täckte och 3 kuddar. 

95. Vad får dig att koppla av?  När jag är arg: Bring me the horizon.
Men annars musik i allmänhet och te. 

96. När skrattade du hjärtligt senast? Idag...? 

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Baka!

98. Vilken var din bästa ålder? 3-4

99. Berätta om någonting du ångrar. Jag ångrar att jag har självskadat mig så jag nu har märken efter det.

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Dejta Oli Sykes.


2012-12-03 | 22:32:03 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback