You can count on me!

Hejsan, vaknade för 2 timmar sedan och jag och mamma gick ut med vovven, nu blir det snart frukost ägg och päron mums mums...sedan skall jag baka tårta!!
Känner att självkänslan och självförtroendet ligger på 100% idag!
Så jag kan ju säga FY VAD GULLIG JAG ÄR! :)
Jag känner att glädjen är hög som ett hus!
Sedan är jag sjukt taggad för i morgon...
Åker jag till Stockholm eller ja vi ska bo i Trosa men det ligger jättenära Stockholm så det kommer bli helt awsome!!! :D

2012-04-08 | 10:27:51 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eveliners

Hej!

Vill du hjälpa mig genom att kolla på min och min kompis första videoklipp på youtube? Klicka bara på länken här under! Tack så mycket! :D



http://bit.ly/IdIe3W

2012-04-08 // 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback