well did i ever make i trough?

Har spelat massa musik på både fina guran och plinkat på pianot, nu efter en promenad med vovven, nu skall min käre bror och jag sitta i köket och snacka skit som vi alltig för när mammsen är borta
Nej detta är faktiskt sant, jag skojar inte!
Ibland önskar jag att alla människor var som känslolösa robotar...
Inga käsnlor...det blir bara jobbigt med känslor.
Speciellt starka sådana...jävulsk skit...verkligen det är ett gissel att vara en av de mest (om inte de mest) emotionella varelserna på planeten...
Så nu skall jag återgå till min och brorsans dåliga humor.
Haregutt!

2012-04-03 | 20:41:34 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback