Sugar, you are sertainly my cup of tea

Som ni ser har jag fått målarberoende åter igen, det är ofta så att när mina känslor blommar...likaså gör min kreativitet...inte så underligt antar jag, fått höra av både mamma och mormor att jag skulle ha framtid som illustratör, vad tycker ni?


Har även nu börjar fixa lite med min layout på inläggen för en snyggare och mer proffsig blogg, lyckas jag? Header är även på gång, som sagt hög kreativitet.

 

Nu sitter käre mormor här vid bordet och mamma lagar nyttig kycklingsallad, i morgon är det styrelsemöte och drama, bakade en supergod kladdkaka med mandel eftersom jag älskar att baka, har haft ett behov av att baka denna helg (nästan lika stort behov som att uttrycka mina känslor)

 

Så nu ska jag äta med mamma och mormor, ikväll kommer Victor och Felicia hem efter att de har varit på västkusten denna helgen.

 

 

Hejdå :)


2012-04-01 | 16:54:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback